jamk.fi
25.4.2017 13:00 - 25.4.2017 17:00

Brand it! Tarinoita ja oppeja brändien takaa

Brand it! on tradenomiopiskelijoiden järjestämä maksuton seminaari 25.4. kaikille markkinoinnista ja brändäyksestä kiinnostuneille ammattilaisille ja opiskelijoille. Tule kuulemaan tarinoita ja oppeja brändien rakentamisesta kovilta ammattilaisilta menestyneiden brändien takana! Samalla pääset verkostoitumaan muiden brändeistä kiinnostuneiden kanssa. Mukana Harvia, First Beat ja Veikkaus!

Aika: 25.4.2017 13:00 - 25.4.2017 17:00
Paikka: Lutakon kampus, Dynamo, auditorio Piippukatu 2
Koulutustyyppi: Liiketalouden ja hallinnon ala
Tapahtuman tyyppi: Seminaari
Kieli: Suomi

Ohjelma

Ilmoittautuminen klo 12.30-13.00

13.00 Brand it!
Tilaisuuden avaus, tradenomiopiskelija Maria Mäkitalo

13.15 Jyväskylän sykkeestä alan johtavaksi toimijaksi
Maija Korkalainen, markkinointipäällikkö, Firstbeat

Firstbeat on jyväskyläläinen vuonna 2002 perustettu yritys, joka kehittää sykereaktioiden ja sykevaihtelun analyysiin perustuvaa teknologiaa, joka mahdollistaa aiempaa tarkemman mittauksen ilman laboratoriolaitteistoa. Firstbeatille myönnettiin 2016 valtakunnallinen yrittäjäpalkinto muun muassa yrityksen tuotteiden omaperäisyyden sekä toiminnan, palvelujen ja tuotteiden jatkuvan itsenäisen kehitystyön sekä yrityksen viimeaikaisen kasvun ja menestyksen ansiosta.

14.15 Brändit kasvustrategian ajurina 
Timo Huhtamäki, markkinointijohtaja, Harvia

Harvia on maailman johtava sauna- ja spa-alan toimija. Vuonna 1950 perustettu Harvia tunnetaan kaikkialla maailmassa toimivien ja teknologisesti edistyksellisten tuotteiden ja kokonaisuuksien suunnittelijana. Markkinajohtaja Harvian ikonisia tuotteita viedään 85 maahan ja myydään 600 jakelijakumppanin voimin. Harvia on lukuisilla markkinoilla toimialansa tunnetuin brändi.

15.30 Tauko ja kahvitarjoilu

16.00 Brändin ja visuaalisuuden rakentaminen
Ari Tuuli, brändin ja markkinoinnin kehityspäällikkö, Veikkaus

Veikkaus aloitti toimintansa 2017 alussa, kun Fintoto, Raha-automaattiyhdistys ja vanha Veikkaus yhdistyivät. Veikkaus kuuluu Suomen TOP5-yritysten joukkoon liikevaihdolla ja tuotolla mitattuna. Pelien tuotosta jaetaan avustuksia lähes miljardi euroa vuodessa ja kanta-asiakkaita on 1,9 miljoonaa. Miten käytännössä onnistuneesti yhdistetään monta vahvaa brändiä ja luodaan yksi uusi brändi? Miten markkinoinnista saadaan tehokasta tiukan lainsäädännön hallitessa? Miten luodaan vahva yritysbrändi yleisesti kielteisiä tunteita herättävällä alalla?

Ilmoittaudu viimeistään 23.4.!

Ilmoittaudu tästä

Yhteistyössä