jamk.fi
25.1.2016 12:00

Korkeakouludiplomi -kokeilun päätösseminaari ja diplomien jako

JAMKin toteuttaman valtakunnallisen pilotin päätösseminaarissa julkaistaan Korkeakoulutuksen tutkimuslaitoksen arvio koulutusmallista ja sen merkityksestä sekä kerrotaan käytännön kokemuksia korkeakouludiplomeista opettajien ja opiskelijoiden näkökulmista. Lopuksi jaetaan Suomen ensimmäiset korkeakouludiplomit koulutuksen suorittaneille.

Aika: 25.1.2016 12:00
Paikka: Dynamon auditorio Piippukatu 2, Jyväskylä
Tapahtuman tyyppi: Seminaari
Kieli: Suomi

Kiitos kaikille tilaisuuteen osallistuneille!

HUOM. Voit tutustua korkeakouludiplomikokeilun tuloksiin ja kokeiluun liittyviin julkaisuihin, tallenteisiin seminaarin esityksistä ja tilaisuuden tunnelmiin kuvien kautta omalla tulossivullaan.

Ilmoittautuminen

Tapahtuma on avoin kaikille korkeakoulujen rakenteiden ja uusien toimintamallien, avoimen korkeakoulun ja työelämälähtöisen koulutuksen kehittämisestä ja uudistamisesta kiinnostuneille. Tapahtumaan ovat erityisen lämpimästi tervetulleita kaikki korkeakouludiplomin suorittavat opiskelijat, joita juhlistetaan tilaisuuden päätteeksi ja samalla jaetaan diplomit.

Aikataulu

  • 12.00 Tilaisuuden avaus ja korkeakouludiplomin esittely (Tytti Pintilä, projektipäällikkö ja Elina Kirjalainen, projektisihteeri)
  • 12.15 KTL:n seurantatutkimuksen tulokset (professori Jussi Välimaa, KTL)
  • 13.00 Kokemuksia korkeakouludiplomeista:
    • Gerontologinen kuntoutus: Aila Pikkarainen ja Raija Lundahl
    • Maatalousyrittäjän liiketoimintaosaaminen: Jaana Auer
    • Hankintaosaaja: Sanna Nieminen ja Mirka Koljonen
    • Henkilöstö- ja talousosaaja: Pertti Pernu ja Matti Kaukotie
  • 13.50 Tauko ja kahvit
  • 14.15 OKM:n puheenvuoro (Petri Haltia, opetusneuvos)
  • 14.45 Keskustelu - uusia näkökulmia, havaintoja, mitä jatkossa?
  • 15.15 Korkeakouludiplomien jako, jonka jälkeen Dynamon aulassa tarjoillaan kaikille onnittelumaljat

Tilaisuus päättyy klo 16.

Tutustu tarkemmin

Korkeakouludiplomi JAMKissa
Diploma of Higher Education in JAMK
KTL:n seuranta- ja arviointitutkimus