Tapahtuma
Liikkumisen markkinoinnin uudet suunnat -verkkotapahtuma
Verottaja sai someviestinnällään nuoretkin kiinnostumaan veroista, voisiko sama temppu toimia myös liikunnan edistämisessä? Voidaanko yllättävällä ja rajoja rikkovalla markkinointiviestinnällä muuttaa vähän liikkuvien asenteita liikkumista kohtaan ja saada heidät liikkeelle? Entä mitä liikunnan edistämistyö voisi oppia kaupallisesta markkinoinnista?
Maksuton Etukeno-verkkotapahtuma Aika rikkoa rajoja – liikkumisen markkinoinnin uudet suunnat perkaa aihetta
keskiviikkona 24.4. klo 10.00–11.15.
Studiossa aiheesta ovat keskustelemassa:
- luova johtaja Tommi Laiho mainostoimisto Folk Finlandista
- sosiaalipsykologian professori Nelli Hankonen Tampereen yliopistosta
- yliopistonlehtori Heini Taiminen Jyväskylän yliopistosta
Ilmoittaudu maksuttomaan verkkotapahtumaan ma 22.4. mennessä.
Linkki tapahtumaan lähetetään sähköpostitse verkkotapahtumaa edeltävänä päivänä ti 23.4. Linkki tapahtuman tallenteeseen lähetetään kaikille ilmoittautuneille muutama päivä tapahtuman jälkeen.
suomi
maksuton