BERT-projektin tavoitteena on edistää Itä-Afrikan korkeakoulujen kykyä purkaa eri esteitä (mukaan lukien digitaalisia), jotka haittaavat vammaisten...
Higher Education Pedagogies for Teacher Education (HEP-TED) -hankkeen (2024-2026) tavoitteena on vahvistaa Ruandan korkeakouluopetuksen laatua ja...
TIPOTE - kohti inklusiivista ja käytäntöläheistä opettajankoulutusta Mosambikissa TIPOTE-projektin (2024-2026) päätavoitteena on vahvistaa...
Fyysisesti aktiiviset oppitunnit lukiossa -tutkimuksessa selvitetään, miten oppitunnin yhteyteen lisätty liikkuminen vaikuttaa oppimisen...
Kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin koulu (SchoolWell) SchoolWell tutkii lasten ja nuorten kokonaisvaltaista hyvinvointia ja sen rakentumista koulun...
Ympäristökriisit ovat aikamme suurimpia haasteita. Syksyllä 2022 alkaneessa Suomen Akatemian rahoittamassa tutkimushankkeessa tarkastellaan...
GaitAge- t utkimusprojekti tuottaa uutta tietoa yksilö-ympäristö vuorovaikutuksesta ja sen merkityksestä iäkkäiden ihmisten liikkumismahdollisuuksiin...
Capacity Building for Modernizing TVET Pedagogy in Ethiopia (MOPEDE) Solving the learning crises by developing eLearning of the Vocational Teacher...
Sivunumerointi
- Current page number: 1 Total number of pages: 2
- Seuraava sivu