Projektin tavoitteena on vahvistaa kenialaisten ammatillista koulutusta tarjoavien oppilaitosten osaamista työelämälähtöisessä ja uusia teknologioita...
Fyysisesti aktiiviset oppitunnit lukiossa -tutkimuksessa selvitetään, miten oppitunnin yhteyteen lisätty liikkuminen vaikuttaa oppimisen...
Kyberosake (kyberrikostorjunnan osaamisen kehittäminen) Kyberosake-hankkeessa Jamk ja Poliisiammattikorkeakoulu toimivat yhteistyössä tavoitteenaan...
Kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin koulu (SchoolWell) SchoolWell tutkii lasten ja nuorten kokonaisvaltaista hyvinvointia ja sen rakentumista koulun...
Ympäristökriisit ovat aikamme suurimpia haasteita. Syksyllä 2022 alkaneessa Suomen Akatemian rahoittamassa tutkimushankkeessa tarkastellaan...
Move Your Mind -hankkeen viitekehyksenä toimii ludodidaktiikka (Ludodidactics), joka perustuu ihmisten oppimiskäyttäytymisen ja oppimiskokemuksen...
Sedun koordinoiman Smooth Hybrid and Online Working for VET - hankkeen tavoitteena on lisätä opettajien digiosaamista etä- ja hybridiopetukseen...
Likes on mukana eurooppalaisessa JoyMVPA-hankkeessa, jossa kerätään liikunta- ja välitunneille soveltuvia pelejä ja leikkejä 11–14-vuotiaille. Näiden...
Objectives The key objective of the Sustain4VET project is to develop an inventory of living green case studies and innovative pedagogies for...
Sivunumerointi
- Current page number: 1 Total number of pages: 7
- Seuraava sivu