Hakusi tuotti 13 tulosta
Tyhjennä
TyhyTeko-hankkeessa yhteistyö matkailu-, ravitsemis- ja talousalan yritysten kanssa uudistaa toimintatapoja ja parantaa työarkea. Tekoälyyn ja robotiikkaan liittyvää osaamista kehittämällä kokeilemme ja lisäämme uusien teknologioiden hyödyntämistä.
Digiturvallisuusmessut kokosivat yhteen kyber- ja digiturvallisuuden huipputoimijat, yhteistyökumppanit, asiakkaat ja alan opiskelijat. Messuilla korostui tiivis yhteistyö eri toimijoiden, niin julkisten organisaatioiden kuin yritystenkin välillä.
Johtava tutkija Kaisa Malinen on tehnyt jo yli kymmenen vuotta töitä Jyväskylän ammattikorkeakoulussa. Hänen tutkimuksensa liittyy erilaisiin perheisiin, viime aikoina erityisesti sosiaalialan näkökulmista.
Moni tuki- ja liikuntaelinvaivoista kärsivä potilas hyötyisi fysioterapian suoravastaanotosta, joka mahdollistaa tehokkaan hoidon aloittamisen välittömästi. Suoravastaanotto säästää paitsi asiakkaan aikaa, myös terveydenhuollon resursseja.
Terveystieteiden opiskelijat Heikki Laaksonen ja Oskari Ojaniemi pääsevät syventymään asiantuntijaharjottelussaan kansainväliseen tutkimushankkeeseen SmartCHANGEen.
Jamkissa alkaa syksyllä 2025 toimintaterapian ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon koulutus. Master-tasoisissa opinnoissa syvennytään toimintaterapian, kuntoutuksen sekä laajemmin sosiaali- ja terveysalan kehittämiseen ja toimintaympäristöihin.
Kauramäen kylässä on yhteisöllistä ja ympärivuorokautista asumista, jota ohjaa luontohoiva eli Green Care -filosofia. Tavoitteena on, että filosofia näkyy kiinteistön ja piha-alueen rakentumisen lisäksi aidosti myös koko toiminnassa.
TyhyTeko -hankkeeseen osallistuvat MaRaTa-alan yritykset Roll Risteilyt, Tahko Zipline ja Tahko Safarit ottavat tekoälyn ja automaation käyttöön kehittääkseen työhyvinvointia, asiakaspalvelua ja liiketoimintaa Pohjois-Savossa mm. tekoälyn keinoin.
Miten dialogisuus edellyttää ja tukee sekä opettajan että oppijaryhmän tunneosaamista? Tarkastelemme tunneosaamista yleissivistävän, ammatillisen ja korkeakoulutuksen näkökulmista niin kasvokkain kuin verkossakin opiskeltaessa.
Tässä artikkelissa tarkastelemme dialogisuuden askelmia koulutuspolun eri vaiheissa eli yleissivistävän, ammatillisen ja korkeakoulutuksen näkökulmista.
Sivunumerointi
- Current page number: 1 Total number of pages: 2
- Seuraava sivu