ODF2030 – Kestävän sanitaation projekti Voltan maakunnassa Ghanassa on jatkanut hyvin alkanutta sanitaatiotietoisuuden lisäämistä edellisen ODF2030-...
Capacity Building for Modernizing TVET Pedagogy in Ethiopia (MOPEDE) Solving the learning crises by developing eLearning of the Vocational Teacher...
Lasten ja nuorten koulunkäyntiaste Mosambikissa on parantunut merkittävästi viime vuosikymmenen aikana. Koululaisten oppimistulokset eivät kuitenkaan...
ODF2030 -Sustainable sanitation for Ho Municipality, Ghana -project has ended in 2022 and the final annual report has been published. However after...
Teacher Educators in Higher Education as Catalysts for Inclusive Practices in Technical and Vocational Education (TECIP) was a capacity building...
Academia-ohjaajaliikkuvuudessa on kysymys eurooppalaisesta verkostosta, joka on järjestänyt ohjausalan Leonardo da Vinci – liikkuvuusvierailuja jo...
The overall objective of AFNITE is reduction of inequalities in post-primary education and lifelong learning in the participating countries as called...
Preventing early school leaving is a major issue on local, regional, national and European level. The goal of the EU Strategy 2020 is to reduce the...
Sivunumerointi
- Current page number: 1 Total number of pages: 2
- Seuraava sivu