BERT-projektin tavoitteena on edistää Itä-Afrikan korkeakoulujen kykyä purkaa eri esteitä (mukaan lukien digitaalisia), jotka haittaavat vammaisten...
Higher Education Pedagogies for Teacher Education (HEP-TED) -hankkeen (2024-2026) tavoitteena on vahvistaa Ruandan korkeakouluopetuksen laatua ja...
TIPOTE - kohti inklusiivista ja käytäntöläheistä opettajankoulutusta Mosambikissa TIPOTE-projektin (2024-2026) päätavoitteena on vahvistaa...
ODF2030 – Kestävän sanitaation projekti Voltan maakunnassa Ghanassa on jatkanut hyvin alkanutta sanitaatiotietoisuuden lisäämistä edellisen ODF2030-...
Capacity Building for Modernizing TVET Pedagogy in Ethiopia (MOPEDE) Solving the learning crises by developing eLearning of the Vocational Teacher...
Lasten ja nuorten koulunkäyntiaste Mosambikissa on parantunut merkittävästi viime vuosikymmenen aikana. Koululaisten oppimistulokset eivät kuitenkaan...
ODF2030 -Sustainable sanitation for Ho Municipality, Ghana -project has ended in 2022 and the final annual report has been published. However after...
Teacher Educators in Higher Education as Catalysts for Inclusive Practices in Technical and Vocational Education (TECIP) was a capacity building...
Sivunumerointi
- Current page number: 1 Total number of pages: 2
- Seuraava sivu