Avoimen opintojakso
Palvelujen markkinointi (nonstop)
Sisältö
Palveluiden ja tuotteiden markkinoiden väliset erot
Kuluttajakäyttäymisen ja ostopäätösprosessin perusteet
Markkinointitutkimuksen perusteet ja markkinoiden analysointi
Palvelujen laatuajattelun hyödyntäminen asiakaskokemusta analysoidessa
Käyttäjäkokemus ja digitaalinen markkinointi
Tavoitteet
Opit palvelujen markkinoinnin periaatteet ja menestyvän palveluliiketoiminnan toimintoja. Saat kokonaisvaltaisen ymmärryksen palveluliiketoiminnasta. Opit palvelumuotoilun vaikutuksen ja merkityksen markkinoinnissa.
Toteutustavat
Opintojakso suoritetaan itsenäisesti yksilötehtäviä tekemällä.
Lisätietoja
Opintojakso suoritetaan itsenäisesti yksilötehtäviä tekemällä 25.8.2025 – 31.07.2026 Jamkin Moodle-oppimisympäristössä.
Katso opintojakson aikataulu opintojakson koodilla HM00CA15-3008 osoitteesta https://lukkarit.peppi.jamk.fi (ajoitukset julkaistaan 13.6.25 mennessä). HUOM! Kokonaan verkossa olevilla opintojaksoilla ei välttämättä ole aikataulutusta!
Avoimen opintoihin ilmoittautuminen edellyttää suomalaista henkilötunnusta.
Opintoihin hyväksyminen edellyttää vahvaa tunnistautumista.
Tee vahva tunnistautuminen suomi.fi-palvelussa tai HAKA-tunnuksilla ilmoittautuessasi opintoihin. Muussa tapauksessa tarvitset joko voimassa olevan passin tai sirullisen (ICAO 9303 E-MRTD-standardin mukaisen) EU-alueen henkilökortin. Tällöin ota yhteyttä help.jamk.fi kautta.
Huomaathan, ettet voi ilmoittautua avoimen amk:n opintoihin, jos sinulla on läsnäolevan tutkinto-opiskelijan opiskeluoikeus Jamkissa (ilmoittautuminen Pepissä).
Lue lisää ilmoittautumisesta ja opintomaksuista: https://www.jamk.fi/fi/hae-opiskelemaan/avoin-ammattikorkeakoulu/ilmoit…
Lisätietoja: [email protected]