Lidl logo

Lidl: assistentti kesätöihin

  • työtehtävän tyyppi: kesätyö
  • sijainti: Lentoemännäntie 6, 41180 Vehniä
  • aloitus: toukokuu 2021
  • hakuaika päättyy: 7.3.2021
  • työtehtävän kesto: 3 kk
  • koulutusala: liiketalouden ala

Oletko järjestelmällinen ja tarkka tiimipelaaja? Jos nopeatempoinen työtahti ja itsenäinen työskentelykään eivät saa sinua hätkähtämään, voisi tässä olla sopiva match.

Jakelukeskuksen hallinnon yhdentoista hengen tiimi työskentelee operatiivisen hallinnon, henkilöstön kehittämisen, työhyvinvoinnin, rekrytoinnin ja työsuhdeasioiden parissa. Hallinnon assistenttina työskentelet operatiivisessa hallinnossa, jossa työtehtäviisi kuuluvat myymälä- ja varastokirjanpidolliset tehtävät. Controlling-roolissa käsittelet tunnuslukuraportteja. Lisäksi tehtäviisi kuuluvat muut hallinnon monipuoliset toimistotyötehtävät, kuten myymäläpostin käsittely ja hintakylttien valmistelu.

Hallinnon assistenttina pääset mukaan ammattitaitoiseen tiimiin, jonka tuella voit syventää osaamistasi ison yrityksen hallinnollisista tehtävistä. Ympärillesi saat myös koko hallinnon työyhteisön, jossa jokainen saa olla hurmaava itsensä.

Kesätyömme alkaa toukokuussa 2021. Työ on kokoaikainen ja työvuorot sijoittuvat pääosin klo 8:00 - 16:00 välille maanantaista perjantaihin.

Tällaisia asioita toivomme sinulta

  • Tehtävään soveltuvaa työkokemusta / koulutusta - sinulla on hallussasi joko kokemusta toimistotyöstä tai esimerkiksi kaupallisen alan tutkinto, huipputilanteessa vaikka molemmat
  • Vahvoja tietojenkäsittelytaitoja, erityisesti Excel-osaamista - olet analyyttinen, eivätkä taulukot tai numeroviidakot pelota sinua
  • Nopeaa oppimiskykyä, oma-aloitteisuutta sekä ripeää ja huolellista työskentelyotetta - löydät tavan ratkoa myös sellaiset pähkinät, joita et ole aiemmin kohdannut
  • Hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja sekä sujuvaa suomen osaamista, englannin kielen taitaminen on vahva etu - tiimityöskentely on lähellä sydäntäsi eikä sinulla ei mene jauhot suuhun, vaikka raporteilla olisi lukujen lisäksi termejä muutenkin kuin toisella kotimaisella

Tätä kaikkea tarjoamme sinulle

  • Arvokasta työkokemusta ison jakelukeskuksen hallinnon tiimissä - kattavan perehdytyksen kautta pääset konkreettiseksi käsiksi operatiivisen hallinnon tehtäväkenttään ja saat jalkasi kasvuyrityksen ovenrakoon
  • Monipuolisia ja mielenkiintoisia työtehtäviä - päiväsi eivät varmasti käy tylsiksi tai yksitoikkoisiksi, toki tämä on myös huippumukavien työkavereiden ansiota
  • Ammattitaitoisen tiimin tuen - meillä uskotaan yhdessä tekemiseen sekä yhdessä kehittymiseen toisiamme arvostavassa ilmapiirissä
  • Työyhteisön, joka ottaa ilolla vastaan uuden kesätyöntekijämme - vastapainoa hektiseen työpäivään tuovat tsemppaavat tiimikaverit ja positiivisen rempseä meininki

Tule työkaveriksemme!

Tilaisuutesi on koittanut! Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 8.3.2021 mennessä. Liitä mukaan CV:si ja hakemuksesi. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana. Käytämme työhaastattelujen tekemiseen pääasiassa videohaastatteluja, mutta myös paikan päällä toteutettavia yksilöhaastatteluja, joissa on huomioitu terveys- ja turvallisuusasiat.

Kysymyksiä?

Kyllä kiitos! Hallinnon team leader Mari Kokkonen (puh. 040 667 0644) vastaa ilomielin kysymyksiisi ti 23.2.2021 klo 13-14 ja to 25.2.2021 klo 12-13.

Lue lisää ja hae

Lidlille tärkeimpiä ovat ihmiset, rohkeus ja vastuu

Haluamme olla kaupan alan iloisin ja inspiroivin työpaikka, joka toimii maailmassa rohkeasti ja kantaa vastuuta ihmisistä ja yhteiskunnasta. Työntekijät ovat tärkeintä, mitä meillä on.

Me olemme työpaikka yli 5 500 lidliläiselle ympäri Suomen. He työskentelevät yli 190 myymälässämme, kolmessa jakelukeskuksessamme ja pääkonttorillamme.

Tarjoamme jokaiselle lidliläiselle mahdollisuuden kehittyä ja rakentaa omaa polkuaan.

 

Tutustu Lidl Housessa kuvattuun visailuvideoon

Voit katsoa videon myös täältä »