Tapahtuma
Sosiaalisen median avaimet haltuun

Rajakatu 35
40200 Jyväskylä
Suomi
Kiinnostaako somesisältöjen tuottaminen yrityksellesi, mutta et oikein tiedä, mistä aloittaa?
Ota sosiaalisen median avaimet haltuun yhdessä DigiKyky-hankkeen asiantuntijoiden kanssa!
Maksuttomassa koulutussarjassa luodaan katsaus yleisimpiin sosiaalisen median palveluihin, digitaalisen markkinointiviestinnän hyviin käytänteisiin sekä analytiikan tulkitsemiseen. Työpajojen aikana keskitytään luomaan somesisältöjä yrityksesi tarpeisiin yhdessä keskustellen, kokeillen ja oivaltaen.
Koulutussarja järjestetään Jamkin pääkampuksella Jyväskylässä. Työpajat ajoittuvat aikavälille 16.3.-3.5.2023 ja ne pidetään lähitoteutuksina keskiviikko- tai torstaiaamuisin klo 8:00-9:30.
Ilmoittaudu mukaan niihin työpajoihin, jotka sinun yritystäsi parhaiten palvelevat!
Työpajojen aikataulu ja sisällöt
To 16.3. Mikä ihmeen some? Sosiaalinen media yritysviestinnän välineenä
- Aloitustyöpajassa syvennytään sosiaalisen median käyttämiseen yritysviestinnän välineenä. Työpajassa luodaan katsaus siihen, mitä "somettaminen" vaatii ja millä tavalla yrityksen kannattaa viestiä erottuakseen.
To 23.3. Facebook-työpaja
Ke 29.3. Instagram-työpaja TÄYNNÄ
Ke 5.4. TikTok-työpaja
To 13.4. LinkedIn-työpaja TÄYNNÄ
To 20.4. YouTube-työpaja
- Palvelukohtaisissa työpajoissa pureudutaan tarkemmin päivän aiheena olevan somepalvelun saloihin ja opetellaan yhdessä tekemään viimeisteltyjä, personoituja postauksia yrityksen profiilisivulle.
Ke 3.5. Onnea matkaan, somelähettiläs! Vinkkejä vertaisilta ja ideoita yrityssomettamiseen
- Koulutussarjan päättävässä työpajassa katsotaan hieman taaksepäin: Mitä opittiin, mitä jäi mieleen? Päätöstyöpajassa tutkitaan myös hieman somepostausten analytiikkaa ja jaetaan kokemuksia kuluneesta keväästä muiden osallistujien kesken.
Lisätietoja koulutussarjasta ja DigiKyky-projektista antaa:

Iina Kolari
Sosiaalisen median avaimet haltuun! -kokonaisuuden järjestää DigiKyky-projekti. DigiKyky - Digitaalinen kyvykkyys pk-yrityksen kilpailukyvyn parantajana -projektissa lisätään yritysten kilpailukykyä parantamalla niiden henkilöstön osaamistasoa digitaalisten palveluiden ja järjestelmien käytössä. Projektin toteutusaika on 1.11.2021–31.8.2023. Projektin toteutuksesta vastaa Jyväskylän ammattikorkeakoulu. Projekti rahoitetaan Euroopan Unionin sosiaalirahastosta. REACT-EU-hankkeet rahoitetaan osana Euroopan unionin COVID-19-pandemian johdosto toteuttamia toimia.

