18.11.2021 12:30 - 18.11.2021 14:45

Vaikuttajamarkkinoinnin ytimessä – influensserin ja brändin yhteinen sävel

Tule mukaan vaikuttajamarkkinointitapahtumaan oppimaan, keskustelemaan sekä verkostoitumaan pk-yritysten edustajien, markkinoinnin alan opiskelijoiden ja opettajien kanssa! Tapahtumassa vaikuttajamarkkinoinnin kokemuksistaan ja opeistaan kertovat Foodinin luova johtaja, yrittäjä Maria Jalkanen sekä somemarkkinoinnin asiantuntija ja pioneeri, ”Lämpöpumppumies” Matti Perkkiö. Tapahtuma järjestetään hybriditapahtumana.

Aika: 18.11.2021 12:30 - 18.11.2021 14:45
Paikka: JAMKin pääkampus (Valjakka-auditorio) ja verkossa
Kieli: Suomi

Tule mukaan vaikuttajamarkkinointitapahtumaan oppimaan, keskustelemaan sekä verkostoitumaan pk-yritysten edustajien, markkinoinnin alan opiskelijoiden ja opettajien kanssa!

Tapahtumassa vaikuttajamarkkinoinnin kokemuksistaan ja opeistaan kertovat Foodinin luova johtaja, yrittäjä Maria Jalkanen sekä somemarkkinoinnin asiantuntija ja pioneeri, ”Lämpöpumppumies” Matti Perkkiö.

Tapahtuma järjestetään hybriditapahtumana Jyväskylän ammattikorkeakoululla, Rajakadun kampuksella (Rajakatu 35) torstaina 18.11.2021 klo 12.30-14.45 sekä Teamsissa.

Paikkana on Valjakka-auditorio, jonne voimme kutsua enintään 80 henkilöä. Jos haluat osallistua etänä, niin saat ilmoittautuessasi kalenterikutsun Teams-tapahtumaan.

Tapahtuma on maksuton kouluttautumis- ja kohtaamispaikka vaikuttajamarkkinoinnista alan opiskelijoille, opettajille ja pk-yritysten markkinoinnin ammattilaisille. Tapahtuman järjestää Jyväskylän ammattikorkeakoulun FUDIX - Future Digiexperts -projekti.

Tapahtuman ohjelman ja lisätietoja löydät FUDIX-projektin sivuilta.

Ilmoittaudu tapahtumaan Webropolissa.

Lisätietoja tapahtumasta ja FUDIX-projektista:
Maria Pecoraro, projektipäällikkö

FUDIX - Future Digiexperts on Euroopan sosiaalirahaston (ESR) rahoittama kehitysprojekti, jonka tavoitteena on digimarkkinoinnin koulutuksen kehittäminen. Kohderyhminä ovat liiketalouden alan opiskelijat, yhteistyöoppilaitosten opettajat sekä alueen pk-yritykset. Projektin toteuttavat Jyväskylän ammattikorkeakoulun asiantuntijat.

Rahoittajalogot EU, ELY ja JAMK

Vaikuttajamarkkinoinnin ytimessä – influensserin ja brändin yhteinen sävel -tapahtuma 18.11.2021