Koulutus ja kehittäminen

Asiakaspalvelukoulutus

Valmennuksen tarkoituksena on kehittää osallistujien asiakaspalvelutaitoja ja kykyä toimia eri asiakaspalvelutilanteissa.

-
Kenelle
asiakaspalvelijat, myyjät, myyntineuvottelijat, tuote-esittelijät ja muut asiakasrajapinnassa työskentelevät
Hinta
1280 €/päivä + alv 24 %
Toteutus
Suositeltava ryhmäkoko n. 15 henkilöä. Koulutus on käytännönläheistä ja vuorovaikutteista ja räätälöitävissä ylläolevista teemoista.

Kehitä asiantuntijuuttasi asiakaspalvelijana

Valmennus sisältää hyvän asiakaspalvelun elementtien tarkastelua, palvelujärjestelmän eri osiin ja asiakaspalveluviestintään perehtymistä sekä neuvontatilanteet osana asiakaspalvelua.

Ota yhteyttä

Antero Kivelä

Yrityspalveluasiantuntija, Business Specialist
LIKE T&K, Research and Development
Liiketoiminta, School of Business
+358400865195