Vaikuttajamarkkinoinnin ytimessä – influensserin ja brändin yhteinen sävel

Tule mukaan vaikuttajamarkkinointitapahtumaan oppimaan, keskustelemaan sekä verkostoitumaan pk-yritysten edustajien, markkinoinnin alan opiskelijoiden ja opettajien kanssa!

Tapahtuma järjestetään hybriditapahtumana Jyväskylän ammattikorkeakoululla, Rajakadun kampuksella (Rajakatu 35) torstaina 18.11.2021 klo 12.30-14.45 sekä Teamsissa.

Paikkana on Valjakka-auditorio, jonne voimme kutsua enintään 80 henkilöä. Jos haluat osallistua etänä, niin saat ilmoittautuessasi kalenterikutsun Teams-tapahtumaan.

Tapahtumassa vaikuttajamarkkinoinnin kokemuksistaan ja opeistaan kertovat Foodinin luova johtaja, yrittäjä Maria Jalkanen sekä somemarkkinoinnin asiantuntija ja pioneeri, ”Lämpöpumppumies” Matti Perkkiö.

Ilmoittaudu pian täällä! 

Vaikuttajamarkkinointi on päivän sana ja vakiintunut tärkeäksi osaksi markkinointipalettia. Yhä monipuolistuvalla somevaikuttajien joukolla on omat uskolliset seuraajansa omissa kanavissaan. Vaikuttajien suosituksia kuunnellaan tarkoin, ja heidän vaikutusvaltansa on merkittävä.  

Millaisia kokemuksia ja näkemyksiä pitkään vaikuttajamarkkinointia tehneellä Foodinilla on yhteistyöstä erilaisten vaikuttajien kanssa? Millaisia tuloksia yhteistyöllä on saatu aikaan? Mitä on opittu kantapään kautta? Maria Jalkanen, vaikuttaja itsekin, kertoo näkemyksistään ja opeistaan Foodinin kasvutarinan luotsaajana ja johtajana.

Päivän toinen puhuja on Matti Perkkiö, aktiivinen somevaikuttaja, joka on toiminut pitkään markkinoinnin, social sellingin ja digitalisaation sanansaattajana. Perkkiö on uuden etsijä, väsymätön pilotoija, joka kokeilee ja testaa jatkuvasti uudenlaisia tapoja, teknologioita ja kanavia pysyäkseen askelen edellä. Hän kertoo puheenvuorossa vaikuttajamarkkinoinnin tuomista tuloksista. Kuinka pysyä kehityksen kärjessä ja mistä ammentaa oppia uusiin kokeiluihin?

Koulutustapahtuma ja kohtaamispaikka vaikuttajamarkkinoinnista alan opiskelijoille, opettajille ja pk-yritysten markkinointi-ihmisille. Tapahtuman järjestää Jyväskylän ammattikorkeakoulun Future Digiexperts -projekti.

OHJELMA:

12.30-12.45 Vaikuttajamarkkinointi-tapahtuman alkusanat ja puhujien esittely

12.45-13.30 Luova johtaja Maria Jalkanen: Foodinin kokemuksia yhteistyöstä somevaikuttajien kanssa + keskustelutuokio

13.30-14.15 Markkinointijohtaja, somevaikuttaja Matti Perkkiö: Kuinka oppia uutta ja pysyä huipulla nopeasti muuttuvassa somemarkkinoinnin kentässä? + keskustelutuokio

Etätapahtuma päättyy

14.15-14.45 Vaikuttajamarkkinointiaiheinen workshop-tehtävä Valjakka-auditoriossa (Keskustelua, verkostoitumista ja tutustumista) 

Lämpimästi tervetuloa!

Kuvat: Foodin ja Digitrainer

Rahoittajalogot EU ESR, Vipuvoimaa EU:lta ja JAMK

 

 

 

Toivotamme yhteistyökumppanimme projektin etäaloitustapahtumaan 8.6.2021 Teamsissa.

Tule mukaan kuulemaan,  kuinka FUDIX-projekti uudistaa digimarkkinoinnin opetusta lähivuosina. Aloitustapahtumassa JAMK:in asiantuntijat esittäytyvät ja kertovat FUDIX-projektin tavoitteista, suunnitelmasta sekä alustavasta aikataulusta.

Erityisesti haluamme kuulla yritys- ja oppilaitosverkostomme edustajien ajatuksia digimarkkinoinnin osaamistarpeista. Millaista digimarkkinoinnin osaamista yrityksessänne tarvitaan tällä hetkellä? Entä tulevaisuudessa?
Millaisia toiveita ja odotuksia teillä on FUDIX-projektiin liittyen?

Yhteistyöverkostomme on meille kullan arvoinen kehitystyössä.
Tehdään FUDIX-projektista yhdessä innostava ja vaikuttava hanke. Tapahtumapaikka: Teams (linkki aloitustapahtumaan)

Aika: ti 8.6.2021, klo 12-30-14.00

Rahoittajalogot EU ESR, Vipuvoimaa EU:lta ja JAMK