jamk.fi

Avaimia myyntityöhön

Tekijä(t): Sami Kalliomaa (toim.)

Julkaisun esittely

Myyntityö on yksi tärkeimmistä liiketoiminnan osaamisalueista. Myynnin arvostus on ollut alhainen, vaikka tunnistamme myynnin merkityksen liiketoiminnalle. Korkeakouluissa on huomattu tämä puute ja sen tähden myynnin osaamiseen on kiinnitetty yhä enemmän huomiota.

Julkaisu koostuu 11 artikkelista, jotka koskevat myyntityön erilaisia osaamisia ja ajankohtaisia aihealueita: huippumyyjän roolit, tunteiden vaikutus, sosiaaliset taidot, myyntiprosessi, ratkaisumyynti, tuote-esittely, yksilön vaikutus myyntitiimiin, sitoutumisen vaikutus asiakaspalveluun, reklamaatioprosessin hallinta sekä ”vau”-kokemuksen synnyttäminen.

Vuorovaikutus myyntityössä -julkaisun ovat kirjoittaneet samannimiselle opintojaksolle osallistuneet tradenomiopiskelijat. Tavoitteena oli itsenäisellä ja vastuullisella tavalla oppia käytäntöä ja teoriaa. Julkaisu sopii oppimateriaaliksi korkeakouluopintoihin ja kaikille myyntityön kehittämisestä kiinnostuneille.

Sarja: Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja 116
Koulutusyksikkö: Liiketoiminta- ja palvelut -yksikkö
ISSN: 1456-2332
ISBN 978-951-830-187-8 (Painettu)
Julkaisuvuosi: 2011
Laajuus: 164 s.