Hyödynnä asiakassuhteiden valtava potentiaali
Asiakas haluaa olla ykkönen sinulle ja sinä asiakkaalle. Asiakassuhdetyön kehittämisessä on valtava potentiaali liiketoimintasi parantamiseen.
Kestävät asiakassuhteet kantavat kiristyvän kilpailutilanteen ja toimintaympäristön muutostenkin keskellä. Voisitko luoda vielä toimivampia ja syvempiä suhteita sekä nykyisiin että tuleviin asiakkaisiisi?
Asiakas päähenkilöksi -koulutuspäivä antaa työkaluja asiakassuhteiden parempaan hoitamiseen ja syventämiseen. Opit kuuntelemaan yhä paremmin, kysymään oikeita asioita ja löytämään asiakkaan tarpeet, joihin vastata. Koulutuspäivä on hyvä lähtölaukaus myös silloin, kun teeman ympärille halutaan rakentaa laajempi kehittämiskokonaisuus.
Asiakkaan tarpeista lähtevää tekemisen asennetta nimitämme myös konsultatiiviseksi työotteeksi. Konsultatiivinen työote tekee asiakkaasta päähenkilön jonka menestymisen tukeminen edistää myös sinun liiketoimintaasi. Tällaista työotetta tarvitaan asiakastyössä kaikenlaisissa organisaatioissa.
Kenelle?
Asiakas päähenkilöksi -koulutus on tarkoitettu asiakastyön ja myynnin ammattilaisille. Konsultatiivisen työotteen koulutukset räätälöidään asiakkaan tarpeisiin.
Miksi osallistua?
Koulutuksesta saat konkreettisia työkaluja asiakastyön hoitamiseen ja syventämiseen. Uudet taidot auttavat sinua työssäsi ja kehittävät parhaimmillaan koko organisaatiosi toimintaa.
Milloin?
Tilauskoulutuksia järjestämme asiakkaan aikataulujen mukaan.