jamk.fi

Tässä koulutuksessa lähestymme myyntiä sisältömarkkinoinnin näkökulmasta. Koulutuksessamme opit hyödyntämään sosiaalisen median kanavia ja sisältöjä myynnin tukena asiakkaan ostoprosessin eri vaiheissa. 

Päivä 1
  • Miten myynti ja markkinointi ovat muuttuneet pysyvästi?
  • Asiakkaan ostoprosessi ja sisältömarkkinointi
  • Kanavien valinta ja oman asiantuntijaprofiilin rakentaminen verkossa
Päivä 2
  • Social Selling ja vuorovaikutus some-kanavissa
  • Sisältöjen hyödyntäminen myyntiprosessissa
  • Mittaaminen ja asiakasarvon kasvattaminen

Kouluttaja

Kouluttaja Heikki Sivonen on digitaalisen myynnin ja markkinoinnin ammattilainen ja kokenut kouluttaja. Tutustu Heikin LinkedIn-profiiliin.

Oikea sisältö oikeaan aikaan

Ladattavat sisällöt, kuten oppaat, muistilistat, tutkimukset yms., ovat tehokkaita keinoja kerätä liidejä. Hyödyllisten sisältöjen avulla asiakasta autetaan kulkemaan kohti ostopäätöstä. Hyvin tehtynä sisältöjen hyöty on molemminpuolinen. Onnistumisen edellytyksenä on asiakkaan ostoprosessin tunteminen. Oikea ladattava sisältö oikeaan vaiheeseen. Lue Heikin blogikirjoitus

Lisätietoja

Korhonen Soile

Koulutussihteeri, Education Secretary
Liiketalous, Business Administration
Liiketoiminta, School of Business
+358408403423