Työskenteletkö matkailualalla ja palvelet erilaisia asiakaskuntia? Tule koulutukseen esteettömän matkailun asioista! Voit valita vain osia tai suorittaa kaikki tarjolla olevat opinnot. Koulutus alkaa syksyllä 2020. 

 

Esteettömien matkailupalveluiden kysyntä kasvaa maailmalla kovaa vauhtia. Arvioiden mukaan jo lähes 30% Euroopan väestöstä tarvitsee esteettömiä matkailupalveluita. Esteettömistä palveluista on tullut yrityksille kilpailuetu ja asiakkaiden erityistarpeiden ymmärtäminen palvelujen tuottamisessa auttaa parantamaan kaikkien matkailijoiden asiakaskokemusta.

Koulutuksen sisällöt

Tämän 30 opintopisteen laajuisen koulutuskokonaisuuden avulla ymmärrät paremmin, mitä esteetön matkailu tarkoittaa, millaisia asiakasryhmiä se koskettaa sekä miten huomioida saavutettavuus asiakkaan palvelupolun joka vaiheessa - markkinointiviestinnästä aina itse paikan päällä palveluiden käyttämiseen. Kokonaisuus on rakennettu tukemaan edellä mainittua palvelupolkuajatusta ja kokonaisuuden päättää opintojakso, jossa keskitytään saavutettavien palveluiden johtamiseen. Koulutuksen voi suorittaa kokonaisuudessaan, tai valita Esteettömyys matkailussa –opintojakson jälkeen omiin tarpeisiin parhaiten vastaavia sisältöjä. Opintojaksoista suurin osa on mahdollista suorittaa virtuaalisesti.

Opintojaksot
Esteettömyys matkailussa 5 op
Saavutettavat matkailun palvelupolut 5 op
Saavutettavuus ja markkinointiviestintä 5 op
Saavutettavien palveluiden tuottaminen 5 op
Esteetön toimintaympäristö matkailussa 5 op
Saavutettavien palveluiden johtaminen 5 op


Koulutus alkaa syksyllä 2020.
Lisätietoa ja ilmoittautumislinkit tulossa myöhemmin.

Lisätietoa

Blinnikka Petra

Blinnikka Petra

Lehtori, Senior Lecturer
Matkailu ja palvelut sekä YAMK, Tourism and Service Business and Master´s Degrees
Liiketoiminta, School of Business
+358405399185
Näytä lisää