Yrittäjän sosiaalisen median strategiaopas - JAMK
jamk.fi

20 päivässä some-osaajaksikansikuva

Tekijä: Jorma Kananen

Julkaisun esittely

Toiminta sosiaalisessa mediassa ilman strategiaa johtaa huonoon lopputulokseen tai voi jopa aiheuttaa vahinkoa yrityksen brändille. Epäjohdonmukaisuus syö potentiaalisten asiakkaiden sitoutumista ja yrityksen uskottavuutta.

Kirjassa käsitellään sosiaalista mediaa yrityksen strategisena keinona. Kirja on suunnattu yrityksille, jotka kaipaavat yksinkertaista some-kanavien suunnitteluopasta. Kirjan lukija oppii 20 päivässä sosiaalisen median osaajaksi tekemällä kunkin luvun lopussa olevat aiheeseen liittyvät mallipohjat/harjoitukset.

Kirjassa sosiaaliset mediat kytketään yrityksen strategiaan, liikeideaan ja toiminta-ajatukseen. Miten sosiaalista mediaa hyödynnetään ostoputken eri vaiheissa, miten persoona luodaan ja miten tavoitteet asetetaan ja mitataan?

Kirja on käytännön työkalu sosiaalista mediaa harkitsevalle yrittäjälle.

Sarja: Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja 243
Koulutusyksikkö: Liiketoiminta ja palvelut -yksikkö
ISSN-L: 1456-2332
ISBN 978-951-830-476-3 (Painettu)
ISBN 978-951-830-477-0 (PDF)
Julkaisuvuosi: 2018
Laajuus: 283 s.

osta verkkokaupasta

Jaa

Aiheeseen liittyvää

Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointi

Kirjassa käsitellään digimarkkinointia ja sosiaalisen median markkinointia yrityksen liiketoiminnan kannalta. Lähestymistapa on käytännönläheinen ja kirja sisältää toiminnan suunnittelun ohjeita ja mallipohjia.