jamk.fi

Miten onnistun verkkosivujen ja sosiaalisen mediankansikuva sisällöntuotannossa?

Tekijä: Jorma Kananen

Julkaisun esittely

Tämä oppikirja toimii yrityksen digimarkkinoinnin sisällöntuotannon oppaana. Kirjassa käsitellään sisältöä yrityksen strategisena osana, joka linkittyy liiketoimintasuunnitelmaan ja toiminta-ajatukseen. Sisältö on yrityksen ja kuluttajan välinen linkki. Toiminta verkossa ilman sisältöstrategiaa johtaa huonoon lopputulokseen tai voi jopa aiheuttaa vahinkoa yrityksen brändille. Sisällöntuotannon epäjohdonmukaisuus syö prospektien sitoutumista ja yrityksen uskottavuutta.

Kirja on sisällöntuotannon tekninen opas, jossa on 14 tehtävää mallipohjana yrityksen sisällöntuotannon keskeisiltä osa-alueilta. Oikein muotoillulla sisällöllä, joka noudattaa hakukoneiden kriteerejä, saavutetaan paras tulos unohtamatta kuitenkaan liikeidean oleellisia tekijöitä: mitä, miksi, kenelle, miten ja missä. Sisällöntuotanto edellyttää myös asiakkaan ostokäyttäytymisen eli ostoputken syvällistä ymmärtämistä. Ostoputki on yrityksen kannalta myyntiputki, jossa sisällöllä on tärkeä rooli kuluttajan sitouttamisessa (engagement). Sisällön tulee palvella yritystä, kuluttajia ja hakukoneita. Content is the King.

Sarja: Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja 250
Koulutusyksikkö: Liiketoiminta ja palvelut -yksikkö
ISSN-L: 1456-2332
ISBN 978-951-830-495-4 (Painettu)
ISBN 978-951-830-496-1 (PDF)
Julkaisuvuosi: 2018
Laajuus: 126 s.

osta verkkokaupasta

Aiheeseen liittyvää

Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointi

Kirjassa käsitellään digimarkkinointia ja sosiaalisen median markkinointia yrityksen liiketoiminnan kannalta. Lähestymistapa on käytännönläheinen ja kirja sisältää toiminnan suunnittelun ohjeita ja mallipohjia.

Näytä lisää