jamk.fi

Muotiblogit - markkinointiviestinnän ja kulttuurin kohtaaminen verkossa

Tekijä(t): Mari Kuvaja & Eija Taljavaara

Julkaisun esittely

Blogit ovat yksi sosiaalisen median antimista. Blogia voi kirjoittaa kuka tahansa, ja lukemalla tai kommentoimalla voi olla osana blogiyhteisöä. Etenkin muoti- ja tyyliblogit ovat suosittuja, mikä ei ole jäänyt yrityksiltä huomaamatta. Verkossa markkinointi ei ole pelkkiä bannereita eikä bloggaaminen enää vain päiväkirjan julkaisua.

Julkaisussa esitellään erilaisia markkinointiviestinnän keinoja verkossa ja blogeissa. Siinä valotetaan eri näkökulmia blogien markkinointi-viestintään ja yhteisöllisyyteen. Blogiyhteisö on myös markkinoinnin kohderyhmä, joten teoksessa selvitetään yhteisön suhtautumista markkinointiviestintään.

Julkaisu on tarkoitettu kaikille sosiaalisen median sovelluksista ja etenkin blogimaailmasta kiinnostuneille. Vaikka esimerkit ovat muoti- ja vaatetusalalta, teos soveltuu yleisoppaaksi markkinointiviestinnän maailmaan bloggaajille ja yrityksille. Kirjaa voi suositella myös alan opiskelijoille tiiviiksi tietopaketiksi.

Sarja: Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja 106
Koulutusyksikkö: Liiketoiminta ja palvelut -yksikkö
ISSN: 1456-2332
ISBN 978-951-830-175-5 (Painettu)
Julkaisuvuosi: 2010
Laajuus: 68 s.

Loppuunmyyty