Vastaako palvelusi asiakkaan tarpeita? Palvelumuotoilu on palvelun käyttäjäkeskeistä suunnittelua. Tavoitteena on, että kehitettävä palvelu vastaa sekä käyttäjien tarpeita että palvelun tarjoajan liiketoimintaa. Palvelumuotoilun avulla parannetaan palvelun laatua ja lisätään kustannustehokkuutta. Koulutuksessamme käytetään osallistavia työkaluja, joilla voidaan havainnollistaa erilaisia palvelutapahtumia.
Koulutuksen jälkeen tunnistat palvelumuotoilun mahdollisuudet ja hyödyt sekä tunnistat kehitystarpeita yrityksessäsi. Saat tietoa, kuinka jatkaa kehitystoimintaa eteenpäin.
- palvelumuotoilun käsite
- palvelumuotoilun hyödyt
- palvelumuotoiluprosessi
Toteutus ja hinta
Koulutus toteutetaan luento- ja työpajatyöskentelynä. Tuo koulutukseen oman yrityksesi case, jota työstetään työpajan aikana.
Kesto: 1 päivä, ryhmän koko 10-20 henkilöä
Hinta: 1980 € + alv. 24 %