FUDIX-materiaalit
Tutusta alta FUDIX-projektissa tuottettuihin materiaaleihin: infograafeihin, blogiteksteihin ja muihin julkaisuihin sekä tapahtumatallenteisiin.
FUDIX-projektin tavoitteena oli uudistaa ja kehittää digimarkkinoinnin opetusta sekä kuvata markkinoinnin oppimisympäristö, joka mahdollistaa markkinoinnin käytännön taitojen opettamisen ja oppimisen.
Oppimisympäristön tavoitteena on tukea opiskelijoiden markkinointitaitojen kehittymistä, mutta yhtä lailla myös mahdollistaa verkostoituminen keskisuomalaisten yritysten kanssa ja siten tukea opiskelijoiden yleisten työelämätaitojen kehittymistä. Tarkoituksena ei siis ole kehittää pelkästään verkossa toimivaa kohtaamispaikkaa tai portaalia, vaan kuvata sellaisia tapoja, joilla markkinoinnin opettamista ja oppimista voidaan tukea.
Oppimisympäristön kehittämisen pohjaksi laadittu kartoitusraportti kokoaa yhteen mm. digimarkkinoinnin osaamisvaatimuksia, innovatiivisia opetusmenetelmiä meillä ja Euroopassa ja siinä analysoidaan myös opiskelijoiden oppimiskokemuksia ja palautteita.
Vaikuttajamarkkinoinnin ytimessä – influensserin ja brändin yhteinen sävel -tapahtuman 18.11.2021 tallenteet
Tutustu oheisilta videoilta, millaisia vaikuttajamarkkinoinnin kokemuksia ja oppeja tapahtumassa jakoivat Foodinin luova johtaja, yrittäjä Maria Jalkanen sekä somemarkkinoinnin asiantuntija ja pioneeri, ”Ex-Lämpöpumppumies” Matti Perkkiö.
Järjestimme kesäkuussa 2021 FUDIX-aloitustapahtuman yhteistyöverkostollemme, jossa kerroimme ideoistamme, aikataulusta, tavoitteista, työpaketeista ja projektimme hyödyistä. Keskustelimme yritys- ja oppilaitosverkoston edustajien kanssa digimarkkinoinnin moninaisista osaamistarpeista. Millaista digimarkkinoinnin osaamista yrityksissä tarvitaan tällä hetkellä? Entä tulevaisuudessa? Millaisia toiveita ja odotuksia FUDIX-projekti on herättänyt?
Katso myös aloitustapahtuman esitysmateriaali (pdf)