FUDIX-materiaalit

Tutusta alta FUDIX-projektissa tuottettuihin materiaaleihin: infograafeihin, blogiteksteihin ja muihin julkaisuihin sekä tapahtumatallenteisiin.

Tässä tulevat digityypit! FUDIX-projektin kartoitusraportti

FUDIX-projektin tavoitteena oli uudistaa ja kehittää digimarkkinoinnin opetusta sekä kuvata markkinoinnin oppimisympäristö, joka mahdollistaa markkinoinnin käytännön taitojen opettamisen ja oppimisen.

Oppimisympäristön tavoitteena on tukea opiskelijoiden markkinointitaitojen kehittymistä, mutta yhtä lailla myös mahdollistaa verkostoituminen keskisuomalaisten yritysten kanssa ja siten tukea opiskelijoiden yleisten työelämätaitojen kehittymistä. Tarkoituksena ei siis ole kehittää pelkästään verkossa toimivaa kohtaamispaikkaa tai portaalia, vaan kuvata sellaisia tapoja, joilla markkinoinnin opettamista ja oppimista voidaan tukea.

Oppimisympäristön kehittämisen pohjaksi laadittu kartoitusraportti kokoaa yhteen mm. digimarkkinoinnin osaamisvaatimuksia, innovatiivisia opetusmenetelmiä meillä ja Euroopassa ja siinä analysoidaan myös opiskelijoiden oppimiskokemuksia ja palautteita.

Tutustu kartoitusraporttin tästä

Digityypit-tapahtuman 16.5.2022 koostetallenne

Myynti ja digitalisaatio -workshopin 21.3.2022 tallenteet katsottavissa

Workshopissa kuultiin puheenvuorot Vincit Commercen myyntijohtaja Tatu Könöseltä ja Balentorin kehitysasiantuntija Markus Söderströmiltä

Tatu Könösen esitys

Markus Söderströmin esitys

Vaikuttajamarkkinoinnin ytimessä – influensserin ja brändin yhteinen sävel -tapahtuman 18.11.2021 tallenteet

Tutustu oheisilta videoilta, millaisia vaikuttajamarkkinoinnin kokemuksia ja oppeja tapahtumassa jakoivat Foodinin luova johtaja, yrittäjä Maria Jalkanen sekä somemarkkinoinnin asiantuntija ja pioneeri, ”Ex-Lämpöpumppumies” Matti Perkkiö

Maria Jalkasen esitys

Matti Perkkiön esitys

FUDIX-projektin aloitustapahtuma 8.6.2021

Järjestimme kesäkuussa 2021 FUDIX-aloitustapahtuman yhteistyöverkostollemme, jossa kerroimme ideoistamme, aikataulusta, tavoitteista, työpaketeista ja projektimme hyödyistä. Keskustelimme yritys- ja oppilaitosverkoston edustajien kanssa digimarkkinoinnin moninaisista osaamistarpeista. Millaista digimarkkinoinnin osaamista yrityksissä tarvitaan tällä hetkellä? Entä tulevaisuudessa? Millaisia toiveita ja odotuksia FUDIX-projekti on herättänyt?

Katso myös aloitustapahtuman esitysmateriaali (pdf)