AIRE
Tulevaisuuden älykkäät kuntoutuspalvelut
Minkälaisia palveluratkaisuja keskusteleva tekoäly voi tuoda tullessaan sotealalle? Onko chatboteista ihmisen digitaaliseksi apulaiseksi? Tervetuloa seuraamaan AIRE-projektin tekemistä!
Hanke rahoitetaan REACT-EU-välineen määrärahoista osana Euroopan unionin COVID-19-pandemian johdosta toteuttamia toimia.




Ajankohtaista projektissa
Artikkeli
Oppivainen botti vastaa kuntoutujan kysymyksiin taitavasti
Chatbotit voivat tukea asiakaspalvelua ja auttaa kuntoutujia asioinnissa palveluntarjoajien kanssa. Jamkin Kuntoutusinstituutin AIRE-projektissa luotiin botteja, joita testattiin yhdessä yhteistyökumppaneiden kanssa.
Artikkeli
Osallistu AIRE-Talk -webinaarin chatbot-keskusteluun 9.5. klo 9
Mitä on hyvä tietää ja osata kun aloittaa chatbottien suunnittelun ja kehittämistyön muiden palveluiden oheen? Mitä on hankittava ja mihin on varauduttava? Näihin ja moniin muihin kysymyksiin saat vastauksia AIRE-projektin webinaarissa.
Webinaari: AIRE-Talk - Chatbotit digitaalisina asiakaspalveliljoina
Minkälaista työtä chatbottien kehittäminen on? Mitä pitäisi ottaa huomioon ja minkälaisiin haasteisiin saatetaan törmätä? Katso AIRE-Talk -webinaari, niin saat vastauksia kysymyksiin. Keskustelussa mukana chatbottien kouluttajia ja loppukäyttäjiä sekä asiantuntijat palvelumuotoilun ja tekoälyasiantuntijuuden saralta.
Kysymyksiä ja vastauksia
Mitä ovat tulevaisuuden älykkäät kuntoutuspalvelut? Katso video!
AIRE pähkinänkuoressa: Tavoitteemme on lisätä ymmärrystä tekoälyn mahdollisuuksista kuntoutusalalla sekä kehittää yhteistyössä palveluntarjoajien ja käyttäjien kanssa keskusteleva tekoäly (chatbot) kuntoutuksen toimintaympäristöön.