Hae!
Yhteishaku, englanninkieliset tutkinto-ohjelmat, 8. - 22.1.2025
Yhteishaku, suomenkieliset tutkinto-ohjelmat, 11.3. - 25.3.2025
Jyväskylän ammattikorkeakoulu on kansainvälisesti tunnustettu oppimisen uudistaja ja kilpailukyvyn kehittäjä. Teemme aktiivista yhteistyötä työelämän kanssa ja toimimme laajassa kansainvälisessä verkostossa. Opiskelijoita meillä on 8 500 ja henkilöstöä 900.
Keski-Suomen lukiolaiset tekevät jälleen korkeakouluopintoja huhtikuussa. Opintoja tarjoavat Jyväskylän ammattikorkeakoulu, Jyväskylän yliopisto sekä Humanistinen ammattikorkeakoulu lukuisilta koulutusaloilta. Viikon aikana saa ensikosketuksen korkeakouluopintoihin sekä vahvistusta omille jatkosuunnitelmille.
Jyväskylän ammattikorkeakoulu oli neljänneksi suosituin ammattikorkeakoulu kevään toisessa yhteishaussa. Uudistuneet johtamisen polut ylemmissä ammattikorkeakoulututkinnoissa saivat hyvän vastaanoton.
Tutkintojen määrä ja soveltavan tutkimuksen volyymi nousivat Jyväskylän ammattikorkeakoulun historian korkeimmiksi. Jamk Oy:n hallitus käsitteli vuoden 2023 tilinpäätöksen 18.3.2024 pidetyssä kokouksessa.
Jyväskylän ammattikorkeakoulun Biotalousinstituutti on liittynyt mukaan kansainvälisiin kestävän ruoantuotannon ja agroteknologian osaamisverkostoihin: Nordic Testbed Network, EIT Food ja Ventures Thrive.
Suomessa käytössä oleva Move! on arvioitu yhdeksi laadukkaimmaksi lasten ja nuorten fyysisen kunnon seuranta- ja palautejärjestelmäksi Euroopassa.
Vetytalouden investointien sijoittuminen pääosin Suomen etelä- ja länsirannikoille jättää Keski-Suomen paitsioon vetytalouden osalta. Millaisia mahdollisuuksia Keski-Suomella voisi olla vetytaloudessa?
I will not do that – paitsi että nyt se tapahtuu! Eveliina Modinoksen kuoronjohdon B-kurssitutkinnon jälkimmäinen puolisko soi tulevana sunnuntaina Musiikkikampuksen Hannikaissalissa. Musisoimassa ovat kuorot KuMuHaKu & Cantinovum sekä kamariyhtye.
Tule mukaan oppimisen tuen asiantuntijoiden iltapäivään 23.4.2024! Tarkastelemme saavutettavaa pedagogiikkaa ja yksilöllistä tukea erityisesti korkeakoulutuksessa.
Voidaanko yllättävällä ja rajoja rikkovalla markkinointiviestinnällä muuttaa vähän liikkuvien asenteita liikkumista kohtaan ja saada heidät liikkeelle?