Tapahtuma
Digimarkkinoinnin aamupäivä teollisuudelle
Oletko kiinnostunut tehostamaan teollisuusyrityksen markkinointia? Haluaisitko kuulla uusimmat trendit ja teollisuusyritysten menestystarinoita digitaalisesta markkinoinnista?
Tapahtuma tarjoaa käytännön vinkkejä ja näkökulmia markkinoinnin johtamiseen. Ilmoittaudu nyt ja kehitä digitaalisen markkinoinnin osaamistasi yhdessä muiden teollisuusyritysten päättäjien kanssa!

suomi
maksuton
Piippukatu 2
40100 Jyväskylä
Suomi
Tule tutustumaan digimarkkinoinnin tulevaisuuteen, trendeihin ja mahdollisuuksiin
Tervetuloa digimarkkinoinnin aamupäivään hankkimaan tietoa ja vertaistukea siitä, millaisia strategisia sekä operatiivisen tason toimia teollisuusyritysten digitaalinen markkinointi tänä päivänä sisältää. Suomen Digimarkkinointi esittelee tilaisuuden aikana digimarkkinointiin liittyviä trendejä sekä esittelee viimeisimpia asiakascasejaan aiheen saralta. Aamupalan lisäksi osallistujilla on mahdollisuus verkostoitua tilaisuuden jälkeen myös lounaan merkeissä
Tapahtuma alkaa aamupalalla kello 8, jonka jälkeen kuulemme mm. seuraavia puhujia:
- Pamela Engels, Senior Manager, Communcations and Digital Marketing, Valtra Oy
- Kirsi Ahonen, Marketing Director, Tana Oy
- Niko Lahtinen, CRO & Partner, Suomen Digimarkkinointi Oy
Jokaisen keskustelun jälkeen ohjelmaan on varattu yhteiseen keskuteluun ja kysymyksiin käsitellyistä aiheita. Tapahtuma toteutetaan yhteistyössä Jamkin ja Suomen Digimarkkinoinnin kanssa. Jamkilta mukana toteuttamassa ovat alan tulevaisuuden lupaukset, Markkinoinnin-, ja myynnin johtaminen -opintojakson opiskelijat.
Ohjelma
- 8.00-8.45 | Aamupala ja verkostoituminen
- 8.45-9.15 | Kuinka 70 vuotta täyttävä Valtra hyödyntää digitaalisen markkinoinnin keinoja päivittäisessä toiminnassaan? Pamela Engels, Senior Manager, Communications and Digital marketing, Valtra EME
- 9.15-9.30 | Keskustelua
- 9.30-10.00 | Tana on yksi maailman johtavista kiinteän jätteen käsittelyyn tarkoitettujen koneiden valmistajista. Kuinka suomalainen ja johtava ympäristöteknologiayritys kehittää digitaalista markkinointia? Kirsi Ahonen, Marketing Director, Tana
- 10-10.15 | Keskustelua
- 10.15-10.30 | Tauko
- 10.30-11.00 | Digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-yrityksissä sekä vaikuttajamarkkinoinnin rooli sisältömarkkinoinnissa. Joel Mero, Assistant Professor, JYU
- 11.00-11.15 Keskustelua
- 11.15-11.45 | Mikä muuttuu teollisuuden markkinoinnissa ja mihin sillä vaikutetaan? Niko Lahtinen, CRO & Partner, SDM
- 11.45-12.00 | Loppukeskustelu ja yhteenveto
- 12.00 | Omakustanteinen lounas Lutakossa, Ravintola Trattoria
Käytännön vinkit osallistujalle!
Lutakon kampukselle on helppo tulla! Bussilla tai junalla pääset kätevästi Jyväskylän Matkakeskukseen, josta on radan ylittävä kävelysilta ja suora yhteys tapahtumamekkaan Dynamolle, Lutakon kampukselle. Mikäli tulet autolla, suosittelemme käyttämään pysäköintitaloja. Lähin pysäköintitalo on P-Lutakko, johon on helppo ajaa. Kadunvarsipaikat ovat usein todella varattuja ja tarkoitettu enemmän lyhytaikaiseen pysäköintiin.
Lisätietoja tapahtumasta

Nina Viertorinne
