FUDIX-blogi

FUDIX-blogi käsittelee digitaalisen markkinoinnin opetukseen ja koulutukseen liittyviä ajankohtaisia ilmiöitä ja teemoja. Artikkelit kertovat FUDIX-projektin etenemisestä; kansainvälisestä soveltavasta tutkimuksesta, opetuskokeiluista sekä työpajojen puheenaiheista. Blogi on suunnattu markkinoinnin ja liiketalouden alan opettajille ja opiskelijoille uusien ideoiden jakamiseksi. Myös digimarkkinoinnin osaamisen kehittämisestä kiinnostuneet pk-yritykset saavat vinkkejä ja ideoita blogista oman henkilöstönsä kouluttamiseen.

Blogin toimituskuntaan kuuluvat FUDIX-projektin projektipäällikkö Inkeri Taurula ja viestintäsuunnittelija Viivi Kaartinen sekä digitaalisen markkinoinnin asiantuntija Kati Poikonen. Kirjoitusohjeet ja tarkemmat tiedot voit kysyä inkeri.taurula@jamk.fi.