Opiskelijaprojektit

Mystery Shopping

Millaisena yrityksenne palvelu näyttäytyy loppuasiakkaalle? Mysteerishoppaajamme voivat ottaa siitä selvää!

-
Kenelle
Palvelutoimintaa harjoittavat yritykset
Toteutus
Sovitaan yhdessä asiakkaan kanssa

Mystery Shopping - tiedonkerääjät palvelua tutkimassa

Tiedonkerääjät esiintyvät kohteissa normaaleina asiakkaina, mutta arvioivat samalla kohdetta asiakkaan kanssa tutkimuslomakkeeseen ennalta määritellyillä mittareilla. Nämä mittarit liittyvät yleensä tilojen siisteyteen ja viihtyisyyteen, palvelun/tuotteen laatuun, henkilöstön ulkoasuun sekä asiakaspalveluun. Tutkimuksen tuloksena syntynyttä raporttia voidaan käyttää asiakaspalvelukoulutuksen pohjamateriaalina.

Mysteerishoppausta jo yli 10 vuotta

Mysteerishoppaajamme ovat tutkineet palvelukokemuksia, laaja-alaisesti, eri puolilla Keski-Suomea, jo yli kymmenen vuotta! Asiakkainamme on ollut mm. K-Citymarket, Jytaksi, Kylän kattaus Jyväskylän ruokapalvelut.

Asiantuntijat ja opiskelijat tiivissä yhteistyössä

Tutkimus toteutetaan asiantuntijoiden ohjauksessa, jolla varmistetaan sekä tutkimuksen laatu, että prosessin sujuvuus. Loppuraportoinnin toteuttavat asiantuntijat. 

Kysy lisää ja pyydä tarjous

Antero Kivelä

Yrityspalveluasiantuntija, Business Specialist
LIKE T&K, Research and Development
Liiketoiminta, School of Business
+358400865195