Opiskelijaprojektit
Mystery Shopping
Millaisena yrityksenne palvelu näyttäytyy loppuasiakkaalle? Mysteerishoppaajamme voivat ottaa siitä selvää!

Mystery Shopping - tiedonkerääjät palvelua tutkimassa
Tiedonkerääjät esiintyvät kohteissa normaaleina asiakkaina, mutta arvioivat samalla kohdetta asiakkaan kanssa tutkimuslomakkeeseen ennalta määritellyillä mittareilla. Nämä mittarit liittyvät yleensä tilojen siisteyteen ja viihtyisyyteen, palvelun/tuotteen laatuun, henkilöstön ulkoasuun sekä asiakaspalveluun. Tutkimuksen tuloksena syntynyttä raporttia voidaan käyttää asiakaspalvelukoulutuksen pohjamateriaalina.
Mysteerishoppausta jo yli 10 vuotta
Mysteerishoppaajamme ovat tutkineet palvelukokemuksia, laaja-alaisesti, eri puolilla Keski-Suomea, jo yli kymmenen vuotta! Asiakkainamme on ollut mm. K-Citymarket, Jytaksi, Kylän kattaus Jyväskylän ruokapalvelut.
Asiantuntijat ja opiskelijat tiivissä yhteistyössä
Tutkimus toteutetaan asiantuntijoiden ohjauksessa, jolla varmistetaan sekä tutkimuksen laatu, että prosessin sujuvuus. Loppuraportoinnin toteuttavat asiantuntijat.
Kysy lisää ja pyydä tarjous
