Opiskelijaprojektit
Mystery Shopping
Millaisena yrityksenne palvelu näyttäytyy loppuasiakkaalle? Mysteerishoppaajamme voivat ottaa siitä selvää!

Kenelle
Toteutus
Mystery Shopping - tiedonkerääjät palvelua tutkimassa
Tiedonkerääjät esiintyvät kohteissa normaaleina asiakkaina, mutta arvioivat samalla kohdetta asiakkaan kanssa tutkimuslomakkeeseen ennalta määritellyillä mittareilla. Nämä mittarit liittyvät yleensä tilojen siisteyteen ja viihtyisyyteen, palvelun/tuotteen laatuun, henkilöstön ulkoasuun sekä asiakaspalveluun. Tutkimuksen tuloksena syntynyttä raporttia voidaan käyttää asiakaspalvelukoulutuksen pohjamateriaalina.
Kysy lisää ja pyydä tarjous

Antero Kivelä
Yrityspalveluasiantuntija, Business Specialist
LIKE T&K, Research and Development
Liiketoiminta, School of Business
+358400865195
etunimi.sukunimi@jamk.fi