Opiskelijaprojektit

Mystery Shopping

Millaisena yrityksenne palvelu näyttäytyy loppuasiakkaalle? Mysteerishoppaajamme voivat ottaa siitä selvää!

-
Kenelle
Palvelutoimintaa harjoittavat yritykset
Toteutus
Sovitaan yhdessä asiakkaan kanssa

Mystery Shopping - tiedonkerääjät palvelua tutkimassa

Tiedonkerääjät esiintyvät kohteissa normaaleina asiakkaina, mutta arvioivat samalla kohdetta asiakkaan kanssa tutkimuslomakkeeseen ennalta määritellyillä mittareilla. Nämä mittarit liittyvät yleensä tilojen siisteyteen ja viihtyisyyteen, palvelun/tuotteen laatuun, henkilöstön ulkoasuun sekä asiakaspalveluun. Tutkimuksen tuloksena syntynyttä raporttia voidaan käyttää asiakaspalvelukoulutuksen pohjamateriaalina.

Kysy lisää ja pyydä tarjous

Antero Kivelä

Yrityspalveluasiantuntija, Business Specialist
LIKE T&K, Research and Development
Liiketoiminta, School of Business
+358400865195