jamk.fi

Markkinoinnin automaatio

Tule oppimaan markkinoinnin automaation roolista yrityksen myynnissä ja markkinoinnissa. Mitä markkinoinnin automaatiolla voidaan parhaimmillaan saada aikaan? 

Ilmoittaudu 22.4.2019 mennessä!

Lataa esite

Koulutus

Ala: Liiketalous
Aika: Maanantai 29.4. klo 9-15
Ilmoittautuminen: 22.4.2019 mennessä
Paikka: Jyväskylän ammattikorkeakoulu, Pääkampus, Rajakatu 35, (tarkempi tila ilmoitetaan ilmoittautumisajan päätyttyä)
Vaatimukset: Perustiedot markkinoinnista
Toteutus: Lähiopetus
Lisätietoja: lipa.avoinamk@jamk.fi

Hinta 148,80 € sis. alv 24%
24 paikkaa jäljellä
Ilmoittaudu ja osta

Kenelle

Koulutus sopii kaikille, jotka haluavat kehittää ja tehostaa nykyisiä markkinoinnin ja myynnin prosesseja teknologian ja automaation avulla. Ennen koulutusta osallistujalla tulee olla perustietämys markkinoinnista ja sen prosesseista.

Koulutuksen sisältö

Koulutuksen käytyäsi ymmärrät, mitä markkinoinnin automaatiolla tarkoitetaan ja missä yhteyksissä sen hyödyntäminen on järkevää. Perehdymme markkinoinnin automaation yhdistämiseen yrityksen prosesseihin ja siihen, miten markkinoinnin automaatio otetaan käyttöön. Luomme katsauksen eri palveluihin ja teknologioihin. Koulutuksessa ei opiskella tietyn markkinoinnin automaatio-ohjelmiston käyttöä, vaan vertaillaan ratkaisuja yleisellä tasolla valintaa helpottamaan.

Kouluttaja

Janne Ikola, Cretic Oy. Ikolalla on yli 15 vuoden kokemus markkinoinnin teknologioista ja automaatiosta. Hän on ollut mukana kehittämässä markkinoinnin prosesseja ja niihin liitettäviä työkaluja pörssiyhtiöistä startuppeihin. Ikolalla on vahva strateginen ja analyyttinen tausta, mutta myös kyky kääriä tarvittaessa hihat ja sammuttaa tulipaloja.

Jaa sivu


Tämä sivusto käyttää evästeitä toimiakseen mahdollisimman hyvin. Lue lisää evästeistä. Tutustu myös JAMKin verkkokauppapilotin tietosuojaselosteeseen

X