jamk.fi
31.3.2017

Marian suunnitelma palkittiin kuukauden sometekona Keskimaalla

Brändikärjen opiskelija Maria Mäkitalon sosiaalisen median markkinointisuunnitelma on monipuolinen ja käytettävä, kuvaa Jyväskylän Sokos Hotellien myyntipalvelun esimies Lassi Lehosmaa.

Brändikärjen opiskelija Maria Mäkitalo teki projektityönään sosiaalisen median markkinointisuunnitelman Trattoria Aukiolle ja nyt Marian suunnitelma on palkittu Keskimaan MaRa-linjan kuukauden sometekona.

Jyväskylän Sokos Hotellit on ottanut juuri käyttöön uuden sosiaalisen median käytön kannustus- ja benchmarkkausmuodon, jonka tarkoituksena on nostaa kuluvan vuoden aikana kuukausittain esiin sosiaalisessa mediassa onnistuneita päivityksiä, ja sitä kautta kannustaa ja innostaa toimipaikkoja sosiaalisen median käytössä.

"Marian markkinointisuunnitelma oli kokonaisvaltainen ja sisälsi todella monipuolista ja käytettävää informaatiota. Esimerkiksi kalenteri tuo selkeää linjaa ja ideaa somen sisältöön. Lisäksi kaikki elementit ja suunnitelman ideat on selkeästi linkitetty tavoitteisiin, ja niiden avulla tavoitteisiin pääsy on mahdollista ja linja on järkevä", kertoo Jyväskylän Sokos Hotellien myyntipalvelun esimies Lassi Lehosmaa kertoo

Kuukausittaiset nostot valitaan Keskimaan matkailu- ja ravitsemiskaupan (MaRa –linja) toimipaikkojen väliltä. Valinnat tekee Katja Valonen (kehityspäällikkö, matkailu- ja ravitsemistoimiala, Osuuskauppa Keskimaa) sekä Pasi Viinamäki (mainososasto, digitaalinen markkinointi, Osuuskauppa Keskimaa).

Lue lisää tradenomikoulutuksesta

Jaa

Takaisin