jamk.fi
18.5.2016

Sport Business School: Urheilun ja liikunnan merkitys Jyväskylän imagolle? Vastaa kyselyyn!

Sport Business School Finland toteuttaa Jyväskylän kaupungin toimeksiannosta tutkimuskokonaisuutta liikunnan ja urheilun merkityksestä ja asemasta Jyväskylän imagossa.

Jyväskylän asukkailta kysytään mielipidettä liikunnan ja urheilun asemasta Jyväskylän kaupungin imagossa kyselylomakkeen avulla. Tutkimuksella pyritään muun muassa selvittämään, kuinka liikuntaa ja urheilua voidaan hyödyntää kaupunkibrändin kehittämisessä ja rakentamisessa.

Nyt toteutettava, paikallisille asukkaille suunnattu kyselytutkimus on jatkoa vuonna 2015 alkaneelle kyselytutkimusten kokonaisuudelle, joka muodostaa merkittävän osan tutkimusprojektin tutkimusmateriaalista. Tutkimuskokonaisuuden tarkoituksena on esimerkiksi selvittää, millaisia liikuntaan ja urheiluun liittyviä asioita liitetään Jyväskylän imagoon.

Kyselytutkimukseen voi osallistua 5.6.2016 saakka, ja vastaajien kesken arvotaan liikunta- ja kulttuuriaiheisia lippupalkintoja.

Vastaa kyselyyn tästä

Lisätietoja:
Aila Ahonen, lehtori,  050 592 1143, etunimi.sukunimi@jamk.fi, Jyväskylän ammattikorkeakoulu, liiketoimintayksikkö

Takaisin