jamk.fi
3.10.2016

JAMK tarjoaa markkinointiopiskelijoiden osaamista yritysten käyttöön

JAMKin International Business-ohjelman kansainväliset tutkinto-opiskelijat auttavat yritystäsi markkinoinnin kehittämisessä.

JAMKin International Business-ohjelmassa kansainvälisille tutkinto-opiskelijoille on lähdössä käyntiin Marketing Management-opintokokonaisuus syksyllä 2016.  JAMK kutsuu yrittäjät yhteiseen työpajaan tutustumaan mahdollisuuksiin hyödyntää opiskelijoidensa osaamista markkinoinnin kehittämisessä.

Opiskelijoita on 24, ja he työstävät ja opiskelevat viiden hengen tiimeissä erilaisia markkinoinnin haasteita digitaalisessa toimintaympäristössä. JAMK tarjoaa yritysten tarpeisiin digitaalisesta markkinoinnista kiinnostuneita opiskelijoita tai opiskelijaryhmän toteuttamaan yritykselle konkreettisia markkinoinnin ja myynnin toimenpiteitä. 

Projekteja, joita opiskelijat voivat mahdollisesti työstää:

  • Tuotelanseerauksen laskeutumissivut sähköisiä kanavia pitkin
  • Blogin sisällöntuotanto ja käyttöönotto
  • Online-markkinointitutkimus
  • Toimintokehotteen kehittäminen liidien generoimiseksi
  • Verkkosivujen analyysi ja kehittäminen
  • Webanalytiikan benchmark/arviointi
  • Hakusanamarkkinointianalyysi
  • Sosiaalisen median käyttöönotto tai kampanja
  • Monikanavaisen sähköisen viestinnän kilpailija-analyysi
  • Online-ostokäyttäytymisen asiakastutkimus
  • A/B-testaus, multivarianttitestaus
  • joku muu toivomanne konkreettinen kehitysprojekti markkinointiin liittyen 

Projektit alkavat lokakuussa 2016 ja työstöaikaa on marraskuun 2016 loppuun. Projekti on laajuudeltaan viisi opintopistettä, ja siihen sisältyvät kontaktitunnit, itseopiskelu, projektisuunnitelma, projektitoteutus sekä loppuraportin laatiminen. Tämä tarkoittaa noin 127 tunnin työtä, joten laajoista projektikokonaisuuksista ei ole kyse. Opiskelijat jatkavat kuitenkin projektiopinnoista harjoitteluun ja opinnäytetyövaiheeseen, joten yritysyhteistyö voi luontevasti jatkua harjoittelun ja/tai opinnäytetyön merkeissä.

Yrityksille työpaja keskiviikkona 26.10. kello 16.30–20.00 osoitteessa Rajakatu 35.
Työpajassa opiskelijat esittelevät omia opintojakson oppimistoteutuksiaan digitaalisiin markkinoinnin ratkaisualustoihin liittyen. Työpajassa on mahdollisuus nähdä opiskelijoiden omia toteutuksia ja tutustua heihin. Yritysten on mahdollista kertoa markkinoinnin kehitystarpeitaan.

JAMKilla on käytössä mm. Koodiviidakon sähköiset markkinoinnin työvälineet mm. kotisivujen, verkkokaupan ja sähköisen suoramarkkinoinnin tekemiseen. Lisäksi JAMKilla on mm. Microsoftin työkaluja, Googlen analytiikkatyövälineet ja sosiaalisen median sekä avoimet markkinoinnin ja myynnin sähköiset applikaatiot.

 Ilmoittaudu mukaan

Lisätietoja:
Hanna-Maija Kiviranta, lehtori,  040 584 8938,etunimi.sukunimi@jamk.fi, Jyväskylän ammattikorkeakoulu, liiketoimintayksikkö

Takaisin