jamk.fi
10.2.2015

Seminar for Sport Business Management tulee taas

Kolmatta kertaa järjestettävä Seminar for Sport Business Management kokoaa Jyväskylän urheiluseurat ja -organisaatiot sekä urheilumarkkinoinnin- ja johtamisen opiskelijat jälleen yhteen 18.3. Edelliset SSBM -tapahtumat ovat käsitelleet managerointia ja sponsorointia ja tänä vuonna tapahtuman teemaksi on valikoitunut Sport Business Intelligence.

Sport Business Intelligence tarkoittaa lyhyesti kuvattuna systemaattista ja rationaalista urheiluorganisaation toiminnan ja toimintaympäristön tutkimista ja organisaation toiminnan laadun kehittämistä kerätyn tiedon perusteella.

Seminaarissa esiintyvät JAMKin ja Sport Business Schoolin urheilumarkkinoinnin lehtori Risto Rasku, Neste Oil Rally Finlandin järjestävän AKK Sports Oy:n markkinointijohtaja Heli Kemppainen sekä kansainvälisen näkökulman aiheeseen tuova tutkija Maximillian Stieler Bayreuthin yliopistosta Saksasta. Tarjolla on mielenkiintoisia näkökulmia urheiluliiketoimintaan ja sen kehittämiseen.

Alustava ohjelma:

12.00 Tilaisuuden avaus, Aila Ahonen, urheilumarkkinoinnin lehtori, JAMK & Sport Business School

12.15 Risto Rasku, urheilumarkkinoinnin lehtori, JAMK & Sport Business School: Business Intelligence ja urheiluorganisaation asiakkuusjohtaminen

13.15 Kahvitauko

13.45 Heli Kemppainen, markkinointijohtaja, AKK Sports Oy,  Sport Business Intelligence - Organisaation toiminnan laadun kehittäminen kerätyn tiedon perusteella. Case Neste Oil Rally Finland

14.45 Maximilian Stieler, tutkija, Bayreuth University, Saksa: Social influence & fan behaviour

Varmista paikkasi seminaarissa ilmoittautumalla tästä linkistä. Paikkoja on rajoitettu määrä ja seminaarin osallistumisoikeus määrittyy ilmoittautumisjärjestyksen perusteella.

Seminar for Sport Business Management JAMKin pääkampuksen Valjakka-auditoriossa, Rajakatu 35,  ke 18.3.2015 kello 12 alkaen. Tapahtuma on maksuton.

Avainsanat

Jaa

Takaisin