jamk.fi
7.5.2014

Tradenomien toteuttamat promopisteet Citymarketeissa

Porkkanaperjantai voitti K-diilin - järjestäjinä K-kauppiasliitto, Elonen ja JAMK

K-diili on Intergroitu markkinointiviestintä –opintoihin kuuluva kisa, jossa  Jamkin opiskelijaryhmien tehtävänä on rakentaa promootiosuunnitelma Elosen tuotteiden markkinoimiseksi Citymarketeissa.

Neljä parasta promotiosuunnitelmaa tehnyttä ryhmää pääsivät toteuttamaan promootionsa Äänekosken, Seppälän, Palokan ja Keljon Citymarketeissa 25.4.2014. Citymarket-kauppiaat sekä Elonen arvioivat promootioiden toteutuksen pääosin myyntituloksen, mutta myös yleisen promootion onnistumisen näkökulmasta.

Porkkanaperjantai voitti

Voittaneen ryhmän teeman oli Porkkanaperjantai. Ryhmään kuuluivat opiskelijat Laura Kekälinen, Essi Kolari, Heta Laajalahti, Riku Orpana ja Lassi Varinen. He toteuttivat promootion Äänekosken Citymarketissa. Arviointiraati kiitti ryhmää huolellisesta suunnittelusta ja onnistuneesta teemasta, joka oli rakennettu porkkanaleivoksen ympärille. Promootiopäivänä ryhmä ylitti myyntiodotukset ja tuotteet myytiin loppuun. Myös esiintymisestään, porkkanahahmosta ja värikkäästä näkymisestään ryhmä sai positiivista palautetta.

K-diili järjestettiin tänä vuonna neljättä kertaa.

 

 

Jaa

Takaisin