KETTUSTEN MIELESTÄ ruokaostosten tekeminen verkossa on kätevää, eikä ongelmia ole toistaiseksi ollut. Mitä enemmän palvelua käyttää, sitä vaivattomammaksi ostaminen muuttuu. Palvelu oppii käyttäjien valinnoista ja suosittelee sopivia tuotteita ja reseptejä. Se ottaa huomioon myös allergiat.
– Itselle on sattunut virheitä pari kertaa. Kerrankin kuopukselle oli tarkoitus tilata valmista kaakaojuomaa 2,5 dl, mutta tilaukseen lipsahtikin kokonainen litra kaakaota. Eetua asia ei kuitenkaan tainnut harmittaa, Heli-äiti muistelee.
– Joskus on käynyt myös niin, ettei edellisen viikon tilauspohjaa muokkaa riittävästi ja saa samoja tuotteita vahingossa uudelleen, Heli jatkaa.
Entä, jos ostettu tuote onkin loppunut kaupasta? Jos asiakkaalle sopii, voidaan puuttuva tuote tällöin korvata toisella vastaavalla.
– Jos tuotteita ei halua korvata, sen voi mainita tilauksen yhteydessä. Joistakin elintarvikkeista haluamme aina tietyn version, eikä se ole tuottanut ongelmia. Esimerkiksi maidon suhteen olemme aika tarkkoja, Sami sanoo.