Liiketalouden tutkinto-ohjelmassa voit ensimmäisen vuoden jälkeen suuntautua vahvemmin kohti sitä alaa, joka kiinnostaa juuri sinua. Voit valita kuudesta eri suuntautumisesta tai valita vapaasti itsellesi sopivia opintojaksoja opintotarjonnastamme. Suuntautumiset koostuvat opintojaksoista (20-40 op), harjoittelusta ja opinnäytetyöstä.

 

Markkinoinnin osaaja

Markkinoinnin suuntautumisvaihtoehdossa opit markkinoinnin keskeiset teoreettiset käsitteet ja menetelmät sekä kuinka markkinoinnin avulla parannetaan organisaation tulosta. Opintojen kautta ymmärrät asiakasymmärryksen, myynnin, markkinointiviestinnän, markkinoinnin digitalisaation, palvelumuotoilun ja brändin rakentamisen merkityksen yrityksen liiketoiminnan kehittämisessä. Voit painottaa opintojasi digitaaliseen markkinointiin tai myyntiin ja asiakkuuksien johtamiseen. Suuntautumisvaihtoehto antaa sinulle valmiuksia työskennellä erilaisissa markkinoinnin tehtävissä käytännön tekemisestä suunnitteluun ja johtamiseen.

Brändikärjen ’20 yritysvierailu Pro Nemuksessa
26.11.2020 9:22

Brändikärjen ’20 yritysvierailu Pro Nemuksessa

Brändikärjen ’20 projektit ja opinnot ovat alkaneet rullaamaan mallikkaasti ja tekemistä on riittänyt. Onneksi olemme päässeet työstäm...
Brändikärjen yritysvierailu part 2 – Elisa Oyj
15.4.2020 12:09

Brändikärjen yritysvierailu part 2 – Elisa Oyj

Perjantaina hotelliaamiaisen jälkeen lähdimme kohti Pasilaa, jossa edessämme oli vauhtirikas päivä Elisan konttorilla. Matka konttorille tai...
Näytä lisää
Tradenomi Tutustu opintojen rakenteeseen Lue lisää

Brändin rakentamisen näkökulma on suuntautumisessa ainutlaatuinen

”Kun mietin minne haen opiskelemaan, en löytänyt tällaista ainutlaatuista koulutusta mistään muualta Suomesta. Se, että markkinoinnin opiskelussa keskitytään nimenomaan brändin rakentamisen näkökulmaan, on todella tärkeää tänä päivänä. Brändikärjessä opiskelu on ollut todella antoisaa. Se on antanut enemmän kuin osasin kuvitella”.

-Emila Vanhatapio, Content Marketing Specialist, Aava & Bang Oy, Brändiosaaja ‘16

Voit katsoa videon myös täältä »
Ville Sutinen ja Valtteri Kämäräinen
20.5.2019

Tradenomiopiskelijat perustivat verkossa toimivan hautauspalvelun

Hautausala on perinteinen ala, jossa yrittäjien keski-ikä on korkea. Nuorina yrittäjinä haluamme uudistaa alaa ja monipuolistaa palvelutarjontaa. Tuleva ensimmäinen kesä tulee opettamaan varmasti paljon ja odotamme sitä jo innolla.

Miika Hirvonen
8.3.2018

Polkuopiskelijasta tutkinto-opiskelijaksi

Monipuoliset myynnin kärkiopinnot ovat mahdollistaneet mukana olon lukuisissa hienoissa töissä ja projekteissa. Olen onnistunut luomaan kärkiopintojeni ympärille toimivan, itseäni kiinnostavan opintokokonaisuuden esimerkiksi johtamisen ja markkinoinnin opintojaksoista. Uskon valintojeni valmentavan tehokkaasti tulevaisuuden työelämään.

Tuukka Eemola
21.4.2017

Mistä on mestarimyyjä tehty?

Kuunteleminen ja asiakkaiden arvojen ja tarpeiden selvittäminen on tärkeintä. Kun myyntityötä tekee ihmisen eikä pelkästään myynnin takia, pääsee parhaaseen tulokseen.

Ville Vanhala
7.12.2016

Piilaaksossa verkostoituminen on ykkösjuttu

Mietin, että olisipa hienoa lähteä jenkkeihin, jotta saisi mahdollisuuden olla ympäröitynä sellaisilla ihmisillä, jotka ovat 10x parempia tarinankerronnassa kuin itse olin. Myynnin ja markkinoinnin tärkein osa-alue on juuri tarinankerronta ja me suomalaiset ollaan siinä yleisesti vähän huonoja.

Välimäki Nina

Välimäki Nina

Lehtori, Senior Lecturer
Liiketalous, Business Administration
Liiketoiminta, School of Business
+358400650781
Könönen Päivi

Könönen Päivi

Lehtori, Senior Lecturer
Liiketalous, Business Administration
Liiketoiminta, School of Business
+358503810488