jamk.fi
Markkinointipäällikkö, urheilutradenomi Jami Palsa, JJK

Intohimo jalkapalloon motivoi työssäni

"Työhöni kuuluu kaikki JJK:n markkinointistrategiaan ja markkinointiviestintään kuuluva, mm. yritysyhteistyö, somekanavat ja tapahtumamarkkinointi ovat osa työtäni."

Urheiluliiketoimintaa opiskellut Jami toimii JJK:n markkinointipäällikkönä. ”Työhön kuuluu kaikki JJK:n markkinointistrategiaan ja markkinointiviestintään kuuluva, mm. yritysyhteistyö, somekanavat ja tapahtumamarkkinointi ovat osa työtäni".

"Kausiluonteistahan tämä on. Talvella markkinoidaan tulevaa kautta, ja kesällä keskitytään ottelupäiviin. Kun joukkueella menee hyvin, siitä on helppo ammentaa markkinointiinkin. Mutta jos menee heikommin, on minun tehtäväni keksiä niitä jippoja ja jujuja, millä saadaan ihmisiä houkuteltua tänne Harjulle".

Vaikka markkinointipäällikön tehtäviin ei varsinaisesti kuulu kuuluttajan tehtävät, on Jami vakituisen kuuluttajan estyessä kerran kokeillut sitäkin pestiä. Kollegat kun suosittelivat "sanavalmista herrasmiestä toimistolta".

Yhteistyökumppanit ovat urheiluseuralle tärkeitä. JJK onkin rohkeasti kokeillut myös kulttuurin ja urheilun raja-aitojen rikkomista tekemällä yhteistyötä mm. Jyväskylän Oopperan kanssa.

Jamilla on jalkapallotaustaa itselläänkin ja kova innostus lajiin. "Kun pääsee tekemään intohimonsa kanssa töitä joka päivä, se motivoi ja auttaa jaksamaan työssä!"

Markkinointipäällikkö, tradenomi Jami Palsa

Urheiluliiketoimintaa opiskellut Jami toimii JJK:n markkinointipäällikkönä. ”Työhön kuuluu kaikki JJK:n markkinontistrategiaan ja markkinointiviestintään kuuluva, mm. yritysyhteistyö, somekanavat ja tapahtumamarkkinointi ovat osa työtäni.”

Voit katsoa videon myös täältä »
Takaisin