Täydennyskoulutus

Palveluprosessit kuntoon

Päivitä yrityksesi palveluprosessit vastaamaan tämän päivän asiakastarpeita. Opiskele kokonaisuus, jossa muun muassa syvennät osaamistasi palveluprosesseista ja niiden johtamisesta. Koulutus on suunnattu isännöintiyritysten johdolle ja avainhenkilöille.

Iloisia ihmisiä kokouksessa metsämaisema taustalla
Laajuus
30
Aloituspaikat
15
Kesto
31.08.2020 - 17.12.2021

Osaamiskuvaus

Opinnoissa syvennät osaamistasi palveluprosesseista ja niiden johtamisesta. Kokonaisuuteen kuuluvan kehittämistehtävän teet omalle yrityksellesi, joten opiskelut tarjoavat konkreettisista hyötyä yritystoiminnan kehittämiseen.  

Kenelle

Opinnot ovat kaikille avoimia, ilman pohjakoulutus- tai työkokemusvaadetta. Opinnot on kuitenkin suunniteltu erityisesti isännöintiyritysten johdolle ja avainhenkilöille.

Opintojen sisältö ja toteutus

Koulutus alkaa syyskuussa 2020, ja opiskelu kestää noin 1,5 vuotta. Opinnot ovat monimuotoisia, joten suoritat niitä joustavasti paikasta riippumatta. Voit sisällyttää opinnot osaksi tutkintoa, mikäli olet myöhemmin kiinnostunut osallistumaan tutkintokoulutukseen.

Koulutus koostuu seuraavista osioista:

  • Liiketoimintastrategia 5 op
  • Asiakaslähtöiset palveluprosessit 5 op
  • Palveluprosessien johtaminen 5 op
  • Muutosjohtaminen 5 op
  • Projektityö, kehittämistehtävä yritykselle 10 op

Lisätietoja koulutuksesta

Erica Svärd

Lehtori, Senior Lecturer
Liiketalous, Business Administration
Liiketoiminta, School of Business
+358504390821